Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Om en timme är denna arbetsveckan slut... GOTT!
Börjar känna mig krasslig, vill verkligen inte bli sjuk, men jag står ut idag och håller tummarna för att jag inte blir sämre under helgen.

Skulle tränat efter jobbet och såg verkligen fram emot detta... Friday Fun kallar de det och då har de olika klasser varje fredag och efteråt bjuder de på hälsodrink, idag var det BodyJam - dans, åh vad jag ville gå :(
Men det kommer fler ggr, bättre att bli frisk.

Så ikväll blir det film och smörgåstårta med två gosiga vänner, ska bli mysigt.
Ska iväg efter jobbet och handla och även försöka få tag på en snygg fåtölj jag sett.

Men nu jobb i en timme, sen frihet! =D

Kommentarer
Postat av: johannathåström

du har väl inte missat min tävling i bloggen? :) delta du också!

http://yellowladie.blogg.se/2008/september/sotnosar-se-hit.html

2008-09-12 @ 18:00:00
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0