Första dagen...

...efter semestern! Usch! :(
Känner verkligen inte att jag vill vara här, uppgivet.
Framför allt efter alla "nyheter" man fått på jobbet idag, känns som man varit borta månader istället för veckor *pust*
Jaja... Ingen som har ett omväxlande, roligt jobb med bra lön till mig? :p Hehe...

Dagen går extremt långsamt men i eftermiddag ska jag träffa toastmadame #2 för finjusteringar av bröllopet som äger rum på lördag, nu är det inte lång tid kvar. Spännande!
Undrar bara vart man ska göra av all fritid sen när det är över!? Haha...
Nä då, det ska nog inte vara några problem.

Nu måste jag fortsätta jobba de sista tre timmarna.
Skriver om nästa ö ikväll om jag är hemma i bra tid och orkar.
Ha en bra dag sålänge!

Kommentarer
Postat av: Tereza

Välkommen hem!! Jag vet va du kan göra med all tid du får över efter bröllopet, gå på bio i höstmörkret och fika med mig! :-)

2008-09-01 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0