Fredag =D

Sista arbetsdagen, sen helg, ska bli riktigt gott.
Det börjar bli riktigt jobbigt att gå upp på morgonen nu när det blir mörkare och mörkare ute. Sen att dra av sig täcket och stiga upp när det börjar bli kallt, det ska vi inte ens tala om... Fy fan! :p
Men nu har jag lyckats klara av även denna veckan :)

Det känns som denna dagen kommer gå extremt långsamt, har gjort det hitills i alla fall.
Sitter och fryser som en gris på jobbet, massor att göra och hungrig like hell... men frukost om 15 så jag överlever.
På tal om hell... såg ni Hell's Kitchen igår? Sååå himla bra! Gordon Ramsey är nog min idol! :p

Ikväll blir det after work med baby och två goa vänner, räkmacka och gott att dricka på Heaven 23, ska bli riktigt mysigt och roligt... ser jag fram emot! Får se till att inte äta mig svinmätt på lunchen bara så jag orkar räkmackan, för den är ju dööögooo! =D

Nä nu ska jag jobba lite till innan frukost!
Later...


Kommentarer
Postat av: T

Längtar!!! :-)

2008-09-19 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0