Gå hem?

Fick sms från Ikea idag att mattan jag väntar på åter finns i lager så jag borde åka dit och köpa den, för förra gången jag vänta så var den slut sen på kvällen. Behöver åka till banken också för jag har glömt av min kod till kortet, haha... jag är helt lost, sinnesförvirrad, hehe...
Mycket jag behöver göra! :p

Min mosters man fyller år idag också! GRATTIS!
Hade varit skoj att åka dit, men han jobbar kväll så isf får jag åka nu... Hmm... Vill träffa den lille bebin också.
Haha... Nä jag vill träffa dem alla tre. Men sötnosen den lille är ju bara så himla underbar! =D

Egentligen borde jag gå på lunch, men orkar inte, känner inte ens för det, och det är go mat också. I'm wierd. Men just nu är jag bara allmänt irriterad på allt här på jobbet och vill bara hem, så jag funderar faktiskt på att dra mig, kompa ut och åka hem och fixa annat...
Nä om man skulle göra klart allt här och sen dra sig? Hmm... tåls att tänka på någon minut...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Hehehe! Trodde att jag var ensam om att plötsligt bara glömma av min pinkod! Hahaha! Been there, done that! :-)

2008-09-23 @ 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0