Hur tänker folk?

Man ställer upp för alla, hjälper folk lösa deras problem och offrar sig för att andra inte ska hamna i skiten, men vad får man för det? Vem finns där för mig sen?
Nu drar jag alla över en kant och det är fel för jag älskar verkligen några på jobbet.
Men sen finns det tillfällen då man ifrågasätter alla andra.
Just nu är läget på jobbet, inte bara för mig, utan för många väldigt osäkert och nervöst. Ingen vet vad som sker och innerst inne - vill vi veta?
Jag har i alla fall hittat mitt första jobb jag ska söka :)
Kanske lite väl högt uppsatta mål där, men man vet ju aldrig. Och är man inte med och spelar kan man inte heller vinna!

Dagen har flytit på bra, fått undan massor och varit oerhört effektiv. Och nu är det bara två timmar kvar. Ska bli gott.
Sitter just nu med min kalender och checkar läget, haha... ja det går att skratta - överplanerar inte, men planerar mycket.
Och det är faktiskt så jag vill ha det, i alla fall under hösten - när det blir mörkt, man slipper deppa ihop :)
Nä då, än är det ingen fara... denna veckan har varit lite mycket, men det är ju så mycket man vill göra nu när man har ledig tid efter bröllopet :)

Nä nu ska jag sluta filosofera och tänka, ska ta mig en kaffe :)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0