Huvudvärk

Jag har sån jäkla huvudvärk så det finns inte, vill bara hem och ta en tablett och dra täcket över huvudet.
Ringde min naprapat, inte varit där på cirka 2½ månad och klarat mig toppen, men nu behöver jag verkligen ett besök. Men hon hade ingen tid förens på fredag :(  Ska dit då, längtar!

Dagen har gått halvfort, slutar om lite mindre än två timmar, då är det direkt hem och fixa hemma, huvudvärk eller ej, det måste bli klart idag. Förvisso ganska gott att ha den pressen på sig så att man verkligen gör något och inte skjuter upp det hela tiden. Det är ju inte så mycket kvar heller men allt som är kvar innefattar borr eller hammare och det är ingen bra kombination tillsammans med huvudvärk :/  Men men jaja...
Ska försöka komma i säng tidigt idag igen, gott att sova och det kan behövas, framför allt med tanke på huvudvärken men också för att det inte kommer bli så mycket av den varan i helgen :p

Nu ska jag kopiera lite papper och ta ett glas vatten och huvudvärkstablett.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0