Idag är första dagen på resten av mitt liv...

Idag börjar mitt nya liv. Hur tror ni det kommer gå?
Jag ska satsa järnet och har redan börjat checka in nya jobb, ja vi får se... byter ju självklart bara om något jätte bra dyker upp, men ja... Spännande! =)

Igår sov jag länge, svingott med tanke på att jag knappt sovit de två nätterna innan.
Slappade någon timme i soffan och sen hem till svärföräldrarna för middag. Efter det åkte vi förbi min moster och hennes kille för att lämna lite kryddor men fastnade med lille bebin en stund.
Det kanske ska bli mitt nya liv, en bebbe!? Hehe... Njä inte riktigt ännu! :)

Idag ska jag försöka få städat hemma, ser för jäkligt ut efter all bröllopsstress.
Ska handla lite och kanske en sväng och köpa kontakt till hallen, färg för att måla ytterdörren vit och till Ikea och köpa matta och så. Men även där får vi se, hehe... är så jäkla slapp så det finns inte, gött att det är lite på jobbet.
Men nu är det frulle! ;)
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0