Irritationsmoment!

Tisdag... ny dag och nya tag. När kvällen varit sisådär är det alltid gott att vakna morgonen därpå och känna att det är en ny dag och man kan börja om på nytt, glömma allt gammalt och ta nya tag. Så känner jag idag :)
Det var inget speciellt som hände igår kväll men älsklingen min ligger hemma och är sjuk och jag kände mig allmänt hängig, illamående, febrig och så igår och sjukdomar gör mig irriterad. Jag vet, jag är en kass flickvän på det planet, men jag hatar verkligen när andra (inkl jag själv) är sjuka. Jag klarar inte bara av det, tycker han är i vägen och bara allmänt jobbig. Men stackarn mår ju dåligt och försöker så gott han kan att inte tjata eller något sånt, men ändå så blir jag bara irriterad. Nä, dumma mig! :(
Förlåt älskling!

Idag efter jobbet hade jag tänkt börja ta tag i ett nytt rum hemma i lägenheten, vi gjorde ju hallen för ett tag sedan och det blev så himla bra och jag tror verkligen på den idén att ta ett rum i taget, blir extremt mycket bättre då, man får tid att tänka till och det blir exakt som man vill :)
Vet bara inte vilket rum jag ska färdigställa härnäst, tror badrummet är lättast... det eller köket! :)
Vi får se :)

Nu ska jag fortsätta jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0