Jag har bestämt mig!

Vilket känns extremt gott!
När detta bröllopet är över ska jag försöka ändra min livsstil, eller ja, hela mitt liv faktiskt.
~ Jag ska börja äta nyttigare, eller a, inte äta godis och dricka varje dag i alla fall :) Ett lagat mål per dag, riktigt lagat.
~ Jag ska unna mig själv saker, stunder, ta hand om mig själv. Lära mig säga nej.
~ Skaffa mig en riktig hobby (kanske) tröttnar så himla fort på allt men...
~ Börja träna mer, minst 2 ggr per vecka
~ Plugga kanske, nja... nä kanske vid sidan om något arbete, men inte heltid.
~ Byta jobb ska jag i alla fall göra! Måste ha något mer givande, inte så stillasittande, något där jag får använda all kreativitet.
Jag är en envis, drivande, energisk och social person som älskar att ha många bollar i luften och få vara med och påverka.
Och jag sitter på ett kontorsjobb och gör samma arbetsuppgifter dag ut och dag in, där jag knappt inte kan påverka något och från och med mitten av oktober sitter jag helt själv och jobbar.
Tycker ni det går ihop? :)

Vad borde jag jobba med? Någon som har grymma förslag?
Kanske till och med någon som har ett bra jobb i Göteborg till mig? =D

I vilket fall ska jag försöka ändra allt så fort som möjligt, för under snart 2-3 års tid har jag inte varit mitt vanliga jag, inte sen detta jobbet började och jag förstår inte, jag hatar mig själv för att ha låtit allt gå så långt. Detta är inte jag!
Nu jäklar! =D


Kommentarer
Postat av: Tereza

Kan jag så kan du! HEJJA!!

2008-09-08 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0