Jag sitter för första gången...

Ojojoj sikken helg, är gott att säga att jag just nu sitter i soffan, för första gången denna helgen, haha... så förlåt för svinigt kass uppdatering.

I Fredags när jag kom hem efter jobbet var det bara att byta kläder och slänga på sig lite smink och iväg, bussresa in till stan och mötte upp A & T, svinknökat på Heaven var det så vi fick ta lite öl och vin, stå och prata och vänta på ett bord. Men tillslut fick vi ett och då beställde vi självklart in varsin räkmacka, mmmmmmm.... svinigt gott! Sen satt vi och tjöta och drack drinkar hela kvällen, jag och T då. Killarna drack manligt, öl och whiskey, haha...
Det var i alla fall en supertrevlig kväll och alla hade jätte roligt!

I går, lördags, gick jag upp ur sängen för att direkt ta på mig och iväg in till stan för att träffa mitt hjärta J, älsklingen min och en killkompis åkte också till stan men de gick i killafärrer och tog sig en öl medan vi tjejer gick i tjejaffärer och inte hade en lugn stund :) Sedan möttes vi upp för ett besök på Donken innan vi skiljdes åt igen. Jag och J åkte vidare till Heaven där vi drack drink och vin, åt förrätt, varmrätt, efterrätt och tog oss en kaffe-bailey's. Sen mötte vi upp killarna på bio och såg  Tropic Thunder, haha... den va asbra! :p

Och nu sitter jag här... ska iväg och kolla eftter någon snygg höstjacka, sen blir det väl till att försöka hinna njuta av solen. Underbart att se att det ännu kan var fint och gott väder ute, när man nästan gett upp och accepterat hösten! :p
Nä nu ska jag väcka älsklingen min... det var i alla fall helguppdateringen! :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0