Nu börjar det bli lite småstressigt!

Varför är första veckan efter semestern alltid så himla jobbig?
Det är ju då man ska vara utvilad och laddad! :)
Men icke, tiden går svinlångsamt och jag hatar allt som har med jobbet att göra, skulle hellre vara i Grekland än här :p
Haha men vem skulle inte det!?

Kändes dock lite bättre imorse när jag kom på att det redan gått halva veckan för mig eftersom jag är ledig på fredag.
Så efter denna dag är det bara imorgon kvar. Gott!
Sen på fredag ska jag unna mig en sovmorgon på 2-3 timmar extra än vanlig arbetsdag och sen ska jag iväg och börja förbereda bröllopet som är på lördag. Då ska det dukas och pyntas och grejas... ska bli skoj.
Och i eftermiddag ska jag åter träffa toastmadame #2, idag ska vi finslipa programmet för dagen och träna oss på att läsa talen vi ska hålla tillsammans. Älsklingens föräldrar kommer från Gran Canaria ikväll också så jag håller tummarna för att det inte blir alltför sent i stan så jag kan svänga förbi och säga hej efteråt.
Skulle dock behöva lägga mig svintidigt, men men... det kommer. Efter denna helgen ska jag unna mig och förhållandet en massa tid =D

Nepp, time att jobba lite igen. Vara effektiv några timmar till.
Om jag inte går hem tidigare :p
Haha... känns så dumt eftersom jag precis haft semester och ska vara ledig fredag, men jag verkligen måste få köpt ett par skor till bröllopet. Jaja... allt löser sig *positiv*
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0