Ny tjej... Full dag!

Då var man en halvny tjej, blev inte som tänkt hos frissan igår, men det spelar ingen roll, för det blev bättre än tänkt.
Hade ju tänkt klippa topparna och slinga ljusa och mörka slingor. Men... färgade håret lite mer guldblont och sen jätte ljusa blonda slingor i, ser helt neutralt ut inte färgat alls =D Sen klippte hon lite lugg, ingen sån vanlig avklippt utan mer sne som ligger över pannan. Ja det blev fint iaf :)

Idag är jag ledig, sov t vå timmar mer än vanligt och sitter och myser med en kopp te.
Gott som fasen, borde unna sig fler lediga dagar utan att ha något planerat :)
Om cirka 30-45 min ska jag åka iväg, idag är det dukning och så som gäller inför morgondagens bröllop.
Ska bli spännande att se när bröllopet tar form och imorgon när det väl smäller =D

Det är en tjej som ska sjunga på bröllopet, Mirja, hon e så grym... ska lätt ha henne på mitt bröllop om de blir något :)
Mirjas hemsida!
Där kan man lyssna lite på hennes låtar och så, jätte jätte duktig.
Lite avis är jag allt... tjejen är en klippa; Hon sjunger, gör ALL musik själv, skriver dikter och målar - och sikka bilder fy fan va snygga. De ligger också uppe på sidan, några i alla fall. Under personligt, kolla in det.

Nu måste jag göra klart allt för avfärd :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0