Pengar=Lycka

Gick hem tidigare från jobbet, åkte till Ikea för att köpa mattan jag fått ett sms om att de fått in idag, men icke. Åkte ner till den andra Ikea och köpte den där istället. Fick även köpt handdukar och ett nyckelskåp på Chilli :)

På vägen hem började det låta från däcket och någon minut senare lät det som ett tåg skena förbi, blev lite nojig och eftersom man är på motorvägen finns ingenstans att stanna, så vid första bästa avfart tog jag av och shit sikken punka. Tror inte ens man kan kalla det punka, hela däcket var uppfläkt runt om. Haha... fick byta däck, massa män som gick förbi skulle hjälpa till men jag låg på alla fyra och började själv och tillslut kom älsklingen också. Tur man har en man som kör runt i stan hela dagarna :p

Väl hemma var jag helt slut, men på golvet låg posten, två kuvert till mig. Ett med min lönespec. Oh la la... blev helt överlycklig, thank god för semesterersättning, haha... Sen det andra var från försäkringsbolaget, slet upp det och jajjamän, money money money =D Så himla glad är jag just nu, så den som säger att pengar inte kan göra en person lycklig ljuger, men det är ju bara för en stund ;) Men just nu är jag lycklig :)


Har i alla fall 1% invaliditet i knät enl försäkringsbolaget, och jag har verkligen ont då och då så detta känns bra.

Nu ska jag greja lite i lägenheten innan jag ska ner till syrran o få massage :)

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0