Sugen på bebis!

Precis hemkommen från min moster och hennes kille, de har en liten dotter på cirka en månad, så himla söt. Ni har säkert sett bilderna här på lilla Amanda, underbar!
Jag är ju som sagt ändå 24, men varje gång jag träffar den lille eller så, så blir jag himla sugen på bebis asså. Passar inte riktigt just nu, av fler än en anledning, men gu så söta!
Nä det får vänta i typ två år till i alla fall :p

Om en halvtimme kommer Hell's Kitchen på TV. Hade totalt glömt att det skulle komma så det var en trevlig suprise :p Blir nog morötter och hemmagjord dip, mumma!
Imorgon är det halvdag, ska bli gött... jobbar halvdag måndag och tisdag också, livsfarligt. Kommer börja vilja jobba halvtid för gott sen kan jag tänka mig, haha...
Nä nu ska jag skala morötter och glo på tv.
Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0