Te och tidning

Sitter på jobbet och känner mig kass i halsen, började så smått i måndags men har gått upp och ner.
Hoppas jag klarar mig från att bli sjuk, känner mig ju inte sjuk så det är nog ingen fara, hoppas jag :)
Så jag ska ta mig en kopp te och bläddra igenom Metro...

Fick massa myggbett i helgen och tydligen är jag överkänslig, brukar sällan få myggbett men när jag får dem så är de verkligen enorma. Och denna gången har de varit både stora, blåa och kliat som fan. Ser misshandlad ut när man ser dem. Och så kliar ögonen som bara den :(
Och jag har två på benet, en på foten och en vid armhålan. Jättegott! Haha...
I alla fall så läste jag igår att Kestin ska hjälpa mot myggallergi och satt och småskrattade åt det, men ärligt, testade och det funkar. Svullnaden la sig lite och det kliade inte och ögonen lugnade ner sig. Hur gott som helst!
Om det inte varit för att jag alltid däckar av på allergitabletter, hehe... så där sov jag på soffan hela kvällen, utan att egentligen vara trött :p

Jaja, that's life...
Nu till ett annat life - jobb :(
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0