Utbildning!?

Varit på möte här på jobbet ang utbildning, intressant.
Blev mer intresserad än vad jag var innan, eller mer säker kanske jag skall kalla det.
Ska prata med min närmasta chef om allt också men han hade gått för dagen, såklart... och för att göra det ännu mer ironiskt så är han ledig hela nästa vecka :p Jaja... så är det.
Ska ta mig en funderare på allt i helgen, hur jag vill lägga upp det.

Om mindre än en timme slutar jag, ska bli himla gott... och om två timmar går bussen in mot stan, med snabb huvudräkning - jag har (om man räknar bort restiden hem) cirka 40 minuter på mig att göra mig fin för kvällen :)
Ska inte vara några probbs! Haha... *självsäker* :p

Blev ingen lunch idag. Har varit så himla mycket på jobbet... gott att det är ganska lugnt nu sista tiden.
Just nu längtar jag bara hem till älsklingens famn och en puss i pannan...
Nepp, nu ska jag jobba bort veckans sista arbete!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0