Yesterday/Today

Det blev en del shopping igår ändå :)
Älsklingen fick köpt lite underkläder och en jo höst-/vinterjacka och jag fick köpt mig två tröjor, en t-shirt och äntligen - ett par UGG's *lycklig*
Det blev en heldag med shopping i alla fall...
Sen på kvällen satt vi och tjöta med min äldsta kusin och en kompis och sen gick vi ner och handlade lite, blev vårrullar och godis, mumma... sen glodde vi på Ensam mamma söker. Jag tog en dusch och sedan tittade vi på en film, My mom's new boyfriend, nja jag ljuger väl om jag säger att den var bra. Den va jäkligt seg.

Måndag idag igen i alla fall, ny arbetsvecka. Jobbar som det ser ut nu hela veckan, nästan i alla fall, går hem vid lunch på fredag så jag får handlat och plockat lite hemma eftersom vi ska ha fyra barn hemma hela helgen, spännande :)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på bara, de är ganska blandade åldrar (2, 9, 10 & 12) Någon som har förslag?
Ja det löser väl sig, hoppas på bra väder bara :)

Nu ska jag fortsätta jobba, frukost om 40 :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0