Nu är det slut för idag...

 Idag har varit en riktigt seg dag, nästan ingenting att göra och fint väder ute.
Man längtar ju bara hem, men kände inte riktigt att jag kan med och gå idag med tanke på att jag bara ska jobba halvdag på fredag och kanske vara ledig på måndag. Man får ju vara här lite också kanske :p
Men nu är det bara tio minuter kvar innan hemgång, ska bli gott.
Ska hem, ta en huvudvärkstablett och vänta på hjärtat mitt så vi kan åka till hans mormor och morfar och fika.
Toppen att det är så fint väder, blir till att sitta på deras balkong :) *mys*

Senare ikväll blir det väl till att städa lite mer hemma, ta en lång go dusch och förhoppningsvis hinna se nya avsnittet av Prison Break, himla spännande nu :) Skoj att se dem utanför ett fängelse också. Ja jag är helt såld, och nästa vecka börjar verkligen alla serier jag följer, höstmys!
Tisdag 30 sep Ugly Betty & Desperate Housewives
Onsdag 1 okt  Grey's Anatomy
Söndag 5 okt (Gordons Ramsey's The F-word) & Gossip Girl
Ja det är mycket nu :p

Nu är det hemgång i alla fall...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0