Vuxensnack!

Igår kväll gjorde vi ingenting, såg inte ens på TV. Syrrans kille var hemma hos oss en svängis och masserade mina axlar, thank god, mår piss. Sån jäkla huvudvärk :(
Sen gick jag och la mig redan vid tio-tiden, gott att få sova länge, men inte fullt lika gott att åter vakna med samma huvudvärk.  Ja jag hoppas verkligen den går över under dagen för jag har en hel del att göra när jag kommer hem.

Jo vi satt igår och diskutera vuxna beslut ang bl.a. jobb och utbilning, tror jag har bestämt mig nu. Ska bara prata med alla jag behöver prata med och hoppas på rätt beslut ifrån deras sida, sen kör jag... Planer nu; Börja plugga i januari, ett år, vid sidan om jobbet och sen när skolan är klar, se vad som händer och har hänt under tiden och då ta beslut om nytt jobb. Vad tycker ni om det?
Det blir nog bäst och smidigast tror jag i alla fall :)
Någon som gått en IHM-utbildning som kan säga hur de är? :)

Shit vad jag tjötar skit jämt, haha... men det är gott att kunna skriva av sig.
Annars på planeringen idag finns (om huvudvärken försvinner) att gå hem och göra totalklart i hallen, alla småsaker som att skriva fast skåpen i väggen och så, ska man ha en två-åring hemma i helgen så ska man :p
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0