Denna dagen...

Ny dag på jobbet. Redan torsdag? Gott.
Sitter med en kopp kaffe och filosoferar samtidigt som jag jobbar, tur att man är kapabel till att göra två saker samtidigt, hehe... Fryser som en dåre på jobbet, tror inte de vet vad värme är för något, tur att man har lagret man kan gå in på och tjöta, där är det varmt iaf :p
Gårdagskvällen blev lugn. Toast, juice, Prison Break och Ensam mamma söker. Lagom mycket att göra :)

Dagens planering är troligtvis att fika hos S. mormor och morfar efter jobbet, lämna blod med A. efter lunch *nervis* och sen se Hell's Kitchen-premiären ikväll =)
Har tänkt lämna blod så himla länge nu men alltid kommit något emellan, men nu jäklar, efter lunchen och min tid i receptionen bär det av. Blodbussen är nästan vid jobbet, så vi har inga bortförklaringar. Tur att A. finns så jag kommer iväg, haha... blodgivare och nålrädd/blodfobi är ingen bra kombi, men han tar hand om mig :p
Tycker alla ska ge blod! Gå in på hemsidan och läs hur ni går tillväga.

Magen mår ok, fortfarande ont men absolut inte som igår. Hoppas verkligen det går över innan helgen.
Behöver en helg där jag bara gör roliga saker och tar det lugnt.

Work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0