Har det varit helg?

Ny vecka och frukosten är precis avklarad.
Denna dagen har hittills gått fort och jag hoppas den fortsätter på samma vis så jag kommer hem igen, haha...
Helgen har varit hmm... va ska man säga? Stressig eller nja, det har varit mycket bara, känns inte som man varit ledig.
Det var mer jobb med hallen än vi trodde, sen är det ju alltid saker som går fel eller som man inte tänkt på. Men det blir bra när det blir klart :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se...
Någon gång i veckan ska jag i alla fall hinna växla lite pengar till dollar inför NY-resan, göra klart hallen, fixa papper till föräkringsbolaget ang min sjukskrivning för två år sedan (haha) och hoppas på att hitta en present till min mosters kille som fyller nästa vecka :)
Ja det var väl allt för tillfället... eller a, ska hinna lämna blod och träna också! :p

Hur det går med mitt nya liv? Ja vad säger man?
Det rullar på som vanligt, väntar på att betyg och intyg från olika kurser ska dimpa ner i brevlådan hemma så jag kan söka mitt "första" jobb. Rädsla för förändring börjar krypa på mig men jag vet innerst inne att jag inte har så mycket val så det är väl bara att chansa, får man det och verkligen inte känner för det är det ju bara att tacka nej =)
Men nu får jag fortsätta med mitt nuvarande jobb! :p
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0