Vad gör man?

Äntligen fredag, det är så mycket lättare att jobba på fredagar, är det för att det är helg sen kanske? Hehe ja jag är naturligt blond! :p
Nä då, det ska bli riktigt gott med helg, trots att vi ska ha tre ungar hos oss, ska bli mysigt!
Får se vad vi ska göra, beror mycket på vädret också...
Fre Delvis soligt 16 °C | 10 °C  ---  Lör Mestadels soligt 16 °C | 11 °C --- Sön Klart 14 °C | 8 °C
Ser ju ganska bra ut i alla fall :)
Ja vi får se...

Har börjat få ett munsår också, jag får verkligen aldrig munsår, men nu verkar det som jag fått ett på insidan läppen, jätte konstigt, vad gör man åt sånt? Haha, helt nollad, vet ju knappt hur munsår ser ut! :p
Kan det bero på att jag håller på att bli förkyld? Eller har jag bara bitit mig i läppen? Hmm... ska till apoteket och se vad de säger innan det slår ut helt bara!

Ska till naprapaten idag också, underbart ska det bli! =D
Sen ska jag handla och städa lite innan vi åker för att hämta dem små...
...men först är det jobb fram till lunch!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0