5 x 5 saker om mig

På Facebook finns quiz och liknande man kan göra...
Sen finns det att man ska skriva i 5 olika saker man haft eller gjort osv. I did...
Så tänkte jag kunde publicera detta här så ni får lite onödigt vetande om mig :p
Enjoy

5 band du sett på konsert;

Melissa Horn, Bruce Springsteen, Fronda, Britney Spears, Backstreet Boys
Ja jag går inte så ofta på konsert, som ni säkert märker, hehe...

5 senaste länderna du besökt;

Usa (New York 2009), Grekland (båtluff 2008), Italien (Rom 2008),
Spanien (Gran Canaria 2008), Grekland (Kreta 2007)
Ni märker mitt stora intresse i livet! Inga kommentarer behövs ;)

5 mobiltelefoner jag haft;

Nokia 5210, Nokia 5110, Nokia 3310, Nokia 6100, Ericsson w580i
Nokiaperson som tillslut svek ;)

5 bilar jag vill ha i mitt garage;

Lamborghini Gallardo, Nissan 350z, Toyota Celica, Lexus FT-HS, Nissan Navara
Mumma! =D

5 saker jag inte lämnar hemmet utan;

Nycklar, Mobil, Kontokort, Astma medicin, Ipod
Inte helt sanning; nycklar, mobil och kontokort stämmer. Men jag är ganska slarvig med astma medicinen tyvärr, och ipoden hänger bara med om jag orkat ladda den :p

Hahaha... heeelt meningslöst inlägg, men lite skoj, hehehe...
Hoppas ni har en myspys fredag i alla fall!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0