Bedragare...

Igår ringde min bank mig och sa att de sett konstiga transaktioner på mitt konto och ville kolla om det var jag. Så de sa två "företagsnamn" och det var definitivt inte jag. Så kortet blev spärrat och jag får hem ett nytt i slutet av denna veckan. Tur det var kortet till vårt gemensamma konto så jag fortfarande kan handla kläder och sånt på mitt, hehe...


Efter jobbet ska jag hem och greja lite, kanske ta en promenad och försöka rensa mina tankar, som för tillfället är extremt många. Sedan ska jag iväg och testa på bindvävsmassage, ska bli spännande J

Sen efter det lär jag väl frysa som en galning så det blir hem och ta en varm dusch och krypa upp i soffan med en kopp te. Sov ju sådär bra i natt också så jag hoppas på att komma i säng i tid, men det blir inte lätt när "Ballar av stål" kommer vid tio, får nog bli inspelning :p


Nepp, nu ska jag ta mig en kopp te och snacka tjejsnack här på jobbet =)

XoXo


Kommentarer
Postat av: svärmor

Hmmm... de där med konto kort verkar inte vara eran grej direkt...blir de inte dragit dubbelt så blir ni av med pengar på detta sätt...ja ja lite spänning i livet skall de väl vara...hih kram kram

2009-04-21 @ 17:59:56
Postat av: Tereza

Jag fick ett brev från min bank att jag skulle spärra mitt kort pga. konstig aktivitet på kontot! Jösses va det verkar vara vanligt nuförtiden! morrar åt de kriminella

2009-04-22 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0