Biljäkel & hemligheter

Imorse när jag skulle till jobbet ville inte min bil gå som den skulle och lambdalampan lös, faaan tänkte jag, det var den semesterkassan vi sparat till, massa tankar om vad det kunde vara snurrade i huvudet och en snäll säljare här på jobbet hjälpte mig bort till Bra Bil så de fick undersökt riktigt och allt man nu gör. Inga fel funna, så han raderade felkoden och vips va allt bra =/ underligt. Så jag förklarade att vi haft en hög tongång om det haft något att göra med problemet, han sa njae men plockade ner och gjorde rent gaspspjället och vips där med, tongången låter perfa =D Underbart!!! Och det bästa av allt - jag slapp betala ett öre, hihi... bra att jobba där man gör ;)


Och ang det där hemliga mötet jag var på, tyvärr... det är fortfarande hemligt :( men så fort det inte är det så lovar jag att skriva om det, ni får försöka stå ut ;)
Det är inget jätte skoj men lite roligt är det allt att man har hemligheter :p
Men en hint kan jag väl ge; Det är arbetsrelaterat kan man säga... Hehe...

Nepp, work och sen hem och iväg och kolla golv och tapeter med mitt hjärta!
XoXo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0