Dumle

Jag är galen i godis och är otroligt svag för lakrits och choklad.
Förutom ljus Polly har jag en förkärlek till Dumle, det är ju så jäkla gött och till min stora förtjusning gillar inte hjärtat dessa, så jag får alltid ha dem för mig själv :)

Sååå... det finns ju orginal och sen de underbara lakrits och så finns det ju apelsin-mango och så har man ju ätit äpple-päron.
Men idag, när jag åt en lakrits här på jobbet, fick jag för mig att gå in och googla vilka smaker som funnits och vad finner jag!?
Att det funnits Dumle mint, för inte så längesen =/ Aldrig sett, aldrig smakat! =(
Sen har det tydligen funnits citron-kanel, Choco, Kola och hör och häpnad, banan!? Varför har jag inte fått ta del av alla dessa underbara smaker!? :(

Sen finns ju nya påsen Dumle Stars, Dumlekolor, Dumle Minibites och självklart Dumle Snacks, sistnämnda är UNDERBAR! ;)
Och så finns det ju Dumleklubbor, två olika Dumleglass och Dumle Drickchoklad...´

Mmmmmmmmmmmm...........


Kommentarer
Postat av: Frida♥

Ååh! Jag älskar dumle :D

2011-03-11 @ 08:03:34
URL: http://fridalevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0