Födelsedagsvecka - dag 3

Dag #3, och dagen före DAGEN =D *wiiiie* :)
Jag har prestationsångest ang vad jag kan önska mig.
Har skrivit en del men det räcker tydligen inte :p
Mamma hälsar att jag måste önska mig något riktigt,
något jag har kvar eller minns...
Inte det lättaste kan jag lova.
Önskade mig ju en weekend till Dublin...
Men igår när jag gick in och kolla så har Ryan Air tagit bort sina flyg från Göteborg till Dublin =(

Så nu sitter jag här, helt önskelös... Har ni några bra förslag?
Hoppas jag kommer på något nu under morgonen...
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

För 9 år sedan åkte jag med Ryan Air från Göteborg till London, bytte plan där och åkte vidare till Dublin. Det gick jättebra, så än är inte hoppet förlorat för en Irlandsresa för dig! :-)

2009-04-01 @ 13:09:49
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 13:17:20
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0