Forever21 & Asos, me want!

Satt och surfade runt och kollade kläder igår kväll, fasen så fina kläder jag hitta.
Shoppinghumöret var på topp, synd bara att största suget var att åter få shoppa loss på Forever21. Ahhh... lätt bästa affären jag varit i, förutom att allt va lite stökigt, men allt satt perfekt och vareda plagg passade när man provade. Wonderful! ;)


Ursöt topp från Forever.
Pris; $22,80
 
Oh ja tack! Från Forever
Pris; $24,80
 
Även dessa superfina varelser är från Forever.
Pris; $28,80
 
Denna ser lite underlig ut, men jag har en sådan och den är nog bland det bekvämaste plagg jag äger, och himla snygg på ;) 
Forever21. Pris;  $19,80


Sen hittade jag också några superfina Jumpsuit från Asos.
Jag måste köpa mig en, nu har jag trånat länge, ska bara hitta en perfekt ;)

 
Denimsuit från Asos, fiiin! Pris; 1250,85 kr.

 
Ännu en jumpsuit från Asos, lite mer mysig. Pris; 329, 53 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0