Happy day!

    Vart tog solen vägen? Vart tog våren vägen?   
Man märker tydligt hur mycket det fina vädret påverkar ens humör :p

Jag sitter på jobbet och förstår ingenting. Vad har hänt?
Från att förra veckan ha haft jobb upp över öronen till denna veckan när man inte ens fyller en dag med arbete. Det känns sådär... men jag får väl ragga andra arbetsuppgifter och hjälpa folk, så jag inte bara sitter på röven och slappar :p
Pratade med hjärtat och han hade inte heller något nu, typiskt!
Jag får ju ändå min lön även om jag inte har något att göra, han är ju egen företagare så han tjänar ju sin lön beroende på hur mycket jobb han har.
Men men... det vänder! :)

Idag är det tisdag= Ikväll är det yoga.
Ska bli supergött!
Ska dubbelträna så innan yogan ska vi köra ett core-pass också :p
Sen efter all träning är det hem och gosa ner sig i soffan med Desperate.
Åh ja, på tal om serier... innan träningen ska jag se nyaste avsnittet av The Hills, för det publiceras på mtv.com idag kl 15.

 


Tisdagar är helt klart underbara! =D 

Kommentarer
Postat av: Moster

Vännen, det är bara tisdag idag, inte torsdag.... Kramelikram

2009-04-21 @ 14:00:56
Postat av: Sweetess

Haha... Tack! Menade ju tisdag :p

Men nu är det ändrat :)

2009-04-21 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0