Jag är en komplicerad person...

Jag är en person som har många och stora drömmar, jag vill mycket, ändrar mig ofta och vill göra det jag känner just för stunden. När jag vill något så vill jag det med en gång, vänta är det värsta som finns. Jag är ganska självsäker, bestämd och envis. Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag inte vill. Men samtidigt har jag svårt för att säga nej och är lätt att övertala. Jag är rastlös och älskar att vara i farten, det ska hända saker nästan hela tiden och hatar att sitta still för länge.

Samtidigt är jag en person med mycket känslor, mina känslor gör mig till en öppen bok ang hur jag mår och jag är inte rädd för att be om hjälp, även om jag vill klara allt själv. Älskar att hjälpa människor och få andra att må bra och jag sätter mina närmsta framför mig själv.

Av den sistnämnda anledningen glöms jag själv bort! Jag åtsidosätter mig själv och den jag är för att få andra att må bra. Den färgstarka person jag egentligen är blir mer och mer grå och i en dimma går jag runt, men innerst inne lever den jag är född att vara, personen som inte bara drömmer utan genomför saker.

Jag är en enkel men komplicerad person helt enkelt - take it or leave it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0