Jag fick så jag teg...

När jag går på massage brukar jag i efterhand alltid beklaga mig över att massören aldrig trycker tillräckligt på muskelknutarna. Idag var jag på bindvävsmassage/massage och herrejäklar! Jag fick så jag teg! Haha... men svinigt gött var det, och superbilligt =D

Sen var det hem och ställa sig i en dusch för jag frös som ett asplöv och efter det har vi bara gosat i soffan. Nya avsnittet av Prison Break är sett och just nu håller vi på och tittar på Ballar av stål. Hahaha.... sååå jäkla bra! Efter det blir det att gå och sova, efter nattens kassa sömn behöver jag all sömn jag kan få känner jag. Och imorgon är en ny dag...

Nattinatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0