Jorden runt!?

Sitter och tittar på resor, men alla jag fastnar för är så himla långa resperioder. T.ex. så vill man ju inte åka till USA två ggr för att ena gången besöka Las vegas och San Francisco och nästa gång besöka Los Angeles osv. De ligger ju så pass nära att man vill ta allt på en gång, jag menar, flygresan är ju den som är dyr.

Så nu har jag kollat runt i två dagar och fastnade för den perfekta, my dream trip just nu. Den är dock en jorden runt och kräver att man är borta 3-4 månader.

Trippen går;
Köpenhamn-Bangkok-Brisbane//Sydney-Christchurch//Aukland-
San Francisco//Los Angeles-Köpenhamn
// = att man tar sig mellan städerna på egen hand, annars är det flyg.

Då finns det perfekta busspass mellan städerna i Australien och Nya Zeeland och mellan San Francisco och Los Angeles vill jag hyra bil.

Resan kostar bara ca. 15 papp för en person, billigt!
Sen tillkommer ju boende och sånt men själva flyget är ju asbilligt =)
Men vi är ju två, så vi får väl se... men jag vill! Hehe... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0