Jordgubbar

Vi brukar alltid ha godis på jobbet på fredagar.
Vilket jag fasade för igår kväll eftersom jag varit nyttig hela veckan och inte ätit något godis och jag verkligen ville klara mig till ikväll.
Så jag har undvikit att gå bort dit skålen alltid står.
Men så kom en förbi idag och sa att han inte sett mig där, jag svara att jag undviker godis :p och han sa att de inte köpt godis idag utan räckte fram ett paket jordgubbar. Ni förstår min lycka =D


Men... som många vet har jag en fobi för jordgubbar efter att förra våren smackat i mig paket efter paket och en dag satt i soffan och bet i en jordgubbe, satt och prata och när jag kollade på jordgubben så kröp en mask upp ur den. Jag slängde ut den genom balkongdörren och ja, jag mådde ganska illa, haha...
Så jag är nu extremt försiktig när jag äter jordgubbar och tittar innan jag biter :p


Men de är underbart goda! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0