Kalas & Melissa Horn

Igår var det kalas för mig och min kusin; det var någon form av poängpromenad där man ska svar på frågor som t.ex. "vem är modigast?" och så får man tre namn som förslag, så får man gissa på ett och sedan får de tre blåsa varsin ballong tills den smäller. Den som smällde först vann osv. Det var riktigt roligt! =)

 
(rockringenstävlingen vann jag inte, men kuddtävlingen vann jag sjäkvklart)

Sedan blev det macka och fika... Hela kalaset var jätte roligt och jag fick pengar och presentkort på H&M och Gina Tricot. Toppen! Shopping here I come! =D

Sen på kvällen var vi på Melissa Horn spelning, verkligen jätte bra!!! Hon spelade en del gamla låtar och en del nya. Helt grymm röst har tjejen asså! En timme var spelningen, vilket var helt lagom, det var grymmt varmt och man stod upp.



Så gårdagen var full rulle från 8 på morgonen till midnatt, vilket känns idag :p
Men idag blir det att småpilla inför veckan och fika hos farmor, trevligt trevligt! :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0