Lördagsarbete

Om en timme ska jag jobba... vi ska ha öppet hus på jobbet så det är lätta pengar :)

Igår var vi iväg och kolla hockeyn och under tiden dog min telefon, så när jag kom hem och satte igång den så glömde jag checka klockan (hade också haft ur batteri o simkort) så jag sate mitt alarm + väckarklockan och somnade. Vaknade av alarmet och gick upp, kollade klockan i badrummet och reagera inte, inte förrens jag kom ut i hallen och änna haja till "04.00?" Kollade på alla klockar i hela lägenheten och konstatera att min mobil låg två timmar efter :p hahaha... reagerade nog inte pga att jag inte var trött, men det var bara att krypa under täcket i två timmar till :)

Så nu ska jag göra mig klar för att åka iväg..
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0