Mitt älskade chai :p

Jag är verkligen heeelt slut, det har varit en otroligt stressig dag på jobbet och humöret/orken förbättras ju inte direkt av vädret ute nu heller, mulet och grått. Men det gör ändå inte så mycket eftersom det var strålande sol hela påsken och hoppas på sol i helgen också :)

Denna kvällen ska jag spendera med att ta det lugnt och greja lite här hemma och sen njuta av en kopp chai latte och se på Grey's, lovely!
På tal om denna hära omtalade chai latten som jag skriver om titt som tätt, jag köper min på Espresso House, 79 kr tror jag... Kokar upp mjölk, blandar ner pulver efter behag och sen skummar med en sån där liten mjölkvisp eller vad de heter. Sååå jäkla gött! =D

Ni måste testa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer gärna förbi ngn dag och testar : )

2009-04-15 @ 18:16:00
Postat av: Tereza

Håller med, det är underbart gott med Chai!!

2009-04-16 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0