Påskledig

Om en timme går jag på påskledighet,
fyra hela goa dagars ledighet - underbart!


Ikväll får vi se vad som händer.

Men imorgon ska vi på middag hos Basses mormor o morfar.
Och vi har även presenter med oss för hans morfar fyllde i torsdags och hans pappa fyller på söndag :)

Sen på lördag ska älsklingen på bilmässa och jag ska ha en Therese-dag, bara slappna av och göra det jag känner för just för stunden. Behöver varva ner och bara vara... så det ska jag göra på lördagen.

Sen har vi inte så mycket mer bestämt, vilket inte gör något, det ska bli gott att bara vara ledig :)

Ska definitivt köpa hem massa påskmust nu efter jobbet iaf, drack det på lunchen när vi åt påsktallrik och jäklar sikken mersmak *ahhhhh* :p



Nepp, jobb en timme, sen långledigt =D
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0