Semesterproblem!

Vi kämpar med att få ihop en semesterplan här på jobbet, jag har ingen aning när jag ska ha men det blir sent. Pga det där hemliga mötet jag varit på och också kommer fortsätta gå på, så kan inte jag ha semester i slutet av augusti, början av september iaf. Det är lönlöst. Och tidigare vill jag inte ha. Och eftersom vi pratat om att åka till USA så sa vi att vi åker i mitten av september och börjar jobba 5-12 oktober någon gång igen. Perfekt var det, men...
Så kommer man till jobbet idag och får veta att 5 oktober startar installationen av vårt nya datasystem. SKIT! Vi har då väntat i två år på det, varför just då? Varför när jag har planerat att vara ledig? *ahhhhh*
Får ta mig ett snack med chefen på tisdag när han är tillbaka från Skottland, men jag hoppas att det inte kommer vara några problem. Känns ändå inte som det blir så mycket jobb gjort under installationsdagen, eller hoppas inte iaf =/
Dessa semesterproblem, hehe...

Och ang hemliga mötet, i slutet av maj kan jag troligtvis avslöja ;)
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Det har ju varit försenat massvis med gånger, kanske det nya datasystemet blir försenat denna gång med? KRAM!

2009-05-04 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0