SATC 2 - Handlingen



Jajjamän, i maj nästa år är det tänkt att världpremiären skall hållas.

Och om man ska tro medierna rätt så kommer denna film bli en helomvädning.
Så om jag ska var helt ärlig så vet jag inte om jag vill se filmen då handlingen inte längre känns som SATC utan en "vanlig" film. SATC ska ju handla om kläder, NY-life, drinkar, killar och tjejsnack.

Men enl medierna kommer handlingen i denna uppföljare att kastas om rejält och Samantha kommer få det tajt om chash när hon förlorar på lite investeringar medan även Mr Big kommer förlora massa pengar och tar ett jobb i London, Carrie kommer flytta med men Big kommer bli så deprimerad att han hamnar i säng med en annan kvinna. Carrie uttäcker detta och lämnar honom, men upptäcker strax därefter att hon är gravid...

Alla de gamla stjärnorna har skrivit på kontrakten, alla utom Mr Big himself, så allt kan fortfarande hända och om denna handling stämmer - det återstår att se! :)

Kommentarer
Postat av: Carin

Jaså oj ja det låter väl inte super kul men de får nog ihop det bra med skratt, gråt och insikt som sist tror jag ändå.



Ville titta in och önska en GLAD PÅSK! Hoppas ni får en kanon helg vädret är ju just det om inte annat - underbart! Sköt om er så får vi ses snart igen jag är väldigt sugen på att få se erat ny renoverade sovrum ; )





Många kramar från Carin



________________

Ps om du vill se lite vad jag har för mig om dagarna kika in på min blogg = P ds

2009-04-11 @ 10:12:58
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0