Skräck!

Alla som känner mig vet hur extrem min tandläkarskräck är och idag var inget undantag :(
Var hos farbror tandläkaren för andra gången i år, lagade ett litet hål och putsade tänder, fyttifasen *usch*
Men nu är det ett år tills nästa gång.

Solen skiner ute och det är svingott väder, blåser lite mycket bara men va fasen, man får va glad när solen väl tittar fram.
I lördags var ju kanonväder, men då jobbade jag... igår var halvkasst och då var jag ledig och idag är det super igen och självklart - då jobbar man, haha... life sucks ;)

Denna veckan är ganska tom än så länge, vilket är gött... jag orkar inte speciellt mycket just nu, vill bara slappa och bara vara. Plus att man bara jobbar 4 dagar denna veckan innan man är ledig fyra dagar - UNDERBART! =D

Så nu ska jag fortsätta jobba lite...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0