Solo

Vi är tre personer som tränar yoga tillsammans varje tisdag. Det är jag, mitt hjärta som blir tvingad och en kompis som blir ännu mer tvingad :p
Men idag fick Basse en körning till Norge och jag förstår att han var tvungen att ta den, sen är det positivt också för då tjänar han massa pengar = resa! Hehe...
Och... gissa vem som åkt med honom!?
Jo, vår yogavän, han gör allt för att slippa träna, haha...
Så det blir solo-träning ikväll och en massa egen-tid nu innan och efter, gott! :)

Jag har precis lagat lunch tills imorgon och tills på torsdag *duktig*
Och nu ska jag städa lite innan det är dags att bege sig...

XoXo

Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars dig! Fast jag e gla att inte min "lilla son" sitter ensam i bilen mitt i natta hihi...njut och ha de gott...Kramiz

2009-04-21 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0