Söndagsångest trots ledighet =(

Jag har svårt att förstå att det är söndag men att man ändå är ledig imorgon, den vanliga söndagsångesten har infunnit sig och en del av mig önskar att jag ändå skulle jobba imorgon eftersom jag ändå inte kan njuta fullt av denna lediga kväll. Men man kan inte få allt och imorgon är jag nog ändå glad över att vara ledig :)

Sitter hemma hos mamma o pappa nu, kollar wipeout och umågs. Blev en grillning med dem idag. Har varit inne i stan en sväng och shoppat lite för alla presentkort jag fick i present, så nu är jag lite kläder rikare och inga pengar fattigare, perfekt! =D Kort på grejerna kommer... har lite presentkort kvar också så det får bli ytterligare en shoppingdag någon annan dag, lovely!

Nepp, finalen på wipeout, sen får vi se vad som händer och fötter...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0