Testat nya Loka & Extra!

Jag älskar att testa nya smaker när det kommer till det som redan finns på marknade, tex godis, glass, dricka osv osv. När man är utomlands finns det alltid massa andra smaker än vad vi har i Sverige, men även här hemma kommer det nyheter då och då. Och igår testade jag en ny Loka och nya Extra pastiller.
 

Jag testade nya Loka likes passion - red hot strawberry. Jordgubb/chili, men jag kan inte säga att jag kände någon chilismak, men god var den iaf.
Jag var helt såld på Loka likes asia och tror denna Loka kan få samma effekt ;)
Testade också Extra pastilles - cola/lemon. Och den smakade verkligen cola, åt coca cola hållet, så jäkla goda var de!

De nya Loka finns också i Flirty apricot - Aprikos med mynta och
Stormy Passionfruit - Passionsfrukt med ingefära.
 Ska bli spännande att testa de andra också.
Någon som testat dem? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Tereza

Glöm inte att uppdatera oss om mötet, i tidigare inlägg! Kram kram!

2009-04-27 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0