Världens bästa svärmor!

Jag har utan tvekan världens bästa svärmor!

Idag har jag varit hemma från jobbet pga att jag hela natten legat och krampat, haft svinigt ont i magen och mått allmänt illa. Så imorse var jag inte riktigt up for it och kunde inte hålla ögonen öppna så det fick bli att stanna hemma och kurera sig... magen krampar fortfarande men resten är bättre vilket känns gott inför morgondagen, jag vill ju inte vara sjuk nu under långledigheten inte.

I vart fall...
När älsklingen kom hem från jobbet hade han med sig en present från hans mamma, hon hade till och med tillverkat en väska av bubbelplast och lagt en
krya på sig present i den. Urgulligt! =D

                Se själva
:)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0