Död fågel

Var hos min moster med familj efter jobbet, åt lite mat och fikade och alla mina andra kusiner från mammas sida var också där så det var supermysigt. Och sikket väder vi haft idag, herregud va gott - sommar! =D
Synd att man inte är ledig sådanna hära dagar bara :p

Sen när vi kom hem tog jag en dusch och kollade på Bachelorette.
När det var slut skulle jag kolla ut för att se vad det såg ut att bli för väder imorgon. Men på rutan var det massa smuts så jag öppnade balkongdörren och där på bänken låg en liten pippi, usch...



Verkligen hemskt, jag hatar sånt där. Det är vid dessa tillfällen det är bra att vara sambo, haha... Så han fick ta tag i den där så den försvann. Hade jag bott själv hade jag väl ringt Anticimex eller något, haha... närå men fy f-n! =/

Bedtime!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Haha Jag själv hade ringt 112 (polisen)

2009-08-06 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0