Egentid!

Kvällen igår var supermysig och jag umgås definitivt alldeles för sällan med mina föräldrar.
Update om filmen kommer...

Idag har ällingen varit nere hos mina föräldrar och hjälpt dem med huset de målar om, så jag har nu haft cirka fem timmar för mig själv, och det har varit alldeles underbart! Sa att jag skulle komma ner till dem men tiden har bara flugit iväg och jag kände att det var skitlängesen jag bara var helt själv och andades, det var definitivt välbehövligt.
Jag har duschat, slappat, kollat film och bara varit - Lovely!

Sen har jag smidigt lite tankar men de är ej klara, så jag återkommer ;)

Nu kom ällingen hem...
Vi får väl se vad som händer under resten av dagen / kvällen
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Väntar med spänning på att höra om din date med Göran var nått att ha! Haha!

2009-08-01 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0