En mycket speciell dag idag!

Idag är en mycket speciell dag, i trippel bemärkelse kanske :)



1. Min älskade svärmor fyller år
2. Jag och hjärtat har varit tillsammans i 5½ år
3. Vi har även varit förlovade i 3 år

Tiden går fort när man har roligt :)




Tanken idag var att åka och fira svärmor, men hon messade imorse att hon ligger sjuk stackarn så hon orkade inte.
Sen ikväll blir det nog för oss två att gå ut och äta något.
Just nu sitter vi och dividerar om vi ska ut på brunch eller inte, kanske lite dumt om vi ska äta sen, vi får se...
 Vädret verkar dock inte vara med oss idag heller tyvärr :(
Men imorgon hoppas jag på sol, när vi väl unnat oss en extra ledig dag! =D

Fick en parfym av ällingen idag också som jag letat som en galning efter för några månader sedan och fick höra att den var tagen ur sortimentet, underligt eftersom den hade release bara några månder innan det, men jaja... så igår såg jag den i stan och gissa vem som överraskade mig med den idag *kärlek*



Nepp, nu ska jag torka håret och planera dagen :)
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på eran dag idag!! love =)

2009-08-16 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0