Jag är en bra anställd ;)

Nyduschad och precis ätit lite, ligger och kollar på gårdagens Bachelorette, sååå bra... Love Jason! :) Första reklamen nu så då passar jag på att blogga, hehe...



Börjar tidigare idag för att jag ska kunna gå hem tidigare, jag har nämnligen lovat att gå in och jobba imorgon hela dagen, trots att jag egentligen är ledig. Men jag får lördags-betalning så det kan vara värt det :)
Sikken tur för mitt jobb att de har mig, hehe...

Det har varit otroligt gott att jobba kväll och skulle jag få frågan om jag ville byta till kvällen så vet jag inte vad jag skulle svara, är väldigt kluven där. Är absolut ingen morgonmänniska så tiderna passar mig perfa, sen är det så otroligt tyst och lugnt på kvällen så man får gjort lite mer och blir inte lika trött i huvudet av allt spring på folk och ringande telefoner och surr runt omkring. Men samtidigt så saknar jag allt det där vanliga med en myskväll i soffan, gotta ner mig framför mina serier, gå på en bio eller fika mitt i veckan eller bara allmänt umgås med alla som jobbar dag. Men det är nog mycket en vana kanske... jaja, det är inget problem just nu ändå så tänker inte ens tänka på det :)

Nu ska jag kolla klart sen bär det av mot jobbet!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0