Kalas ikväll...

Äntligen är det helg, äntligen ledig, äntligen långhelg :)
Nu börjar det verkligen bli riktigt jobbigt att arbeta, jag vill så gärna ha semester, men nu är det bara fyra veckor kvar och på måndag kommer de flesta tillbaka från sina semestrar så då blir det mer att göra plus att det är inbokat massa möten och utbildningar och festen börjar närma sig så det kommer säkert gå snabbt den här sista tiden. Hoppas jag i alla fall ;)

Ikväll blir det Kulturkalaset; lite gott att dricka, standup med Mia & Klara och Peter Apelgren och sedan Europe. Allt detta tillsammans med goa vänner =D
Ska bli otroligt trevligt i vart fall...
Vad ska ni göra ikväll?

Nepp, ska fixa till mig så jag blir fin till kvällen ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0