Korkade män på jobbet

Jag brukar inte ha PMS men denna månaden är extrem, faaan va ont jag har!

Och alla puckon till gubbar på jobbet är dumma i huvudet.
När jag har ont vill jag vara för mig själv och blir väldigt lättirriterad.
De vet förvisso inte att jag har tjejvärk, men när man inte är sitt vanliga glada och pratiga och verkligen visar att man inte vill att någon stör en, varför ska de då envisas med att tjöta på en?

Det kommer kommentarer som;
Varför verkar du så ledsen? Ryck upp dig! Vaknat på fel sida idag? Är du sur?
Och när man väl häver ur sig "Jag har mensvärk, låt mig va!"
Då skrattar de lite och kommer med ännu dummare kommentarer som;
Ta en Alvedon! eller Haha, det är ju bara lite magvärk.

Korkade män + Tjejvärk = Dålig kombination  Hehe...
Ahhhhhhh... hem och lägga mig på soffan? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0